2010-11-04 | 05:56:59

Tiiiidigt..

Alex och jag är uppe och skuttar och jag är så trött! Han har varit vaken från och till sen klockan ett inatt och nu fick jag nog och gick upp med honom, han skiner som en sol och är överlycklig över att ÄNTLIGEN få gå upp, klockan är ju ändå 05.30 :) Ska ge honom lite frukost nu snart och sen får jag förhoppningsvis honom och somna om en liten stund efter det. Annars går jag upp och lägger mig igen och skickar ner Henke till Alex :) Ha en skön start på dagen!


Kommentarer:
Mickan

Sötis..

Det är inte kul med sömnlösa nätter... har dem fortfarande..

Längtar tills den natt jag får sova genom hela!

kram

2010-11-04 @ 11:27:32
URL: http://enprinsessasbekannelser.blogg.se/
Lina

Oj oj låter jobbigt:( Ni får försöka power nappa på fm:) Hoppas ni får en super bra dag!! Puss o kram

2010-11-04 @ 13:03:28
stina- mamma till melker

tusen tack för ditt svar:)

2010-11-04 @ 19:24:06
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback