2010-11-25 | 08:09:02

Snö

Oj, oj vad snö det har kommit inatt, helt underbart! Jag älskar vinterkänslan och ljuset som det blir ute nu. Vi kom hem vid halv tolv igårkväll så idag är jag helt slut men fint i skyltfönstrena blev det minsann efter lite improvisation :) Idag håller vi oss hemma, det går inte att ta sig fram med vagnen när det är såna här mängder snö utan det måste plogas undan en del först. Jag väntar också på mina beställda vinterskor som ska komma denna veckan, annars får jag införskaffa ett par andra kängor för nu behövs det verkligen riktiga vinterskor. Nu ska jag tända en brasa, sen blir det varm choklad med knäckebröd till frukost, mums :) Ha en härlig dag!

Dessa skorna (i svart) blir det för mig i vinter.


Kommentarer:
Linda

sv: jag ger typ varannan tugga mat varannan ersättning =) med gröten går det jättebra nu så då får han ett par skedar gröt sedan gnäller han och då fpr han lite ersättning. han sitter alltid i babysittern när han äter, då den lutar lite =) (han är 4 månader så sitter ju inte helt perfekt i matstol) till mellanmål får han äppelpuré, som jag gör själv. då får han vatten att dricka till och klarar sig till nästa mål med mat =)

2010-11-25 @ 11:43:48
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback