2010-11-20 | 11:25:25

Grötkille



Äntligen börjar Alex svälja när han äter :) Fick i sig en hel (liten) tallrik med gröt, 2-3 matskedar kanske men jag var superstolt och han var riktigt glad och nöjd. Vi har försökt med smakportionerna i en månad nu och han har inte ätit något men nu hoppas jag att det vänder. Snart är det lunchdags och då blir det majspuré för hans del :) För övrigt håller jag på och målar här hemma, det blir så bra i Alexanders rum! (Bilder kommer så fort det är klart) Henke jobbar men slutar vid tre och sen är han ledig i två dagar, jippi! Anledningen till det är att nästa vecka drar julhandeln igång vilket innebär jobb för hans del varje helg (lördag + söndag) och även för min del. Känns lite konstigt men jag vet att Alex kommer ha det superbra med mormor och farmor som ska barnvakta när jag jobbar. Blir kul med lite omväxling! I eftermiddag får vi också troligen fikabesök av Jonas, Jennie och Kellie, mysigt! Så jag måste nog baka nåt innan de kommer :) Ha en härlig lördag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback