2011-03-22 | 10:29:42

Tisdag

Vilken natt vi har haft! Alex är dunderförkyld och hostar och snorar om vartannat vilket gör att han verkligen inte kan sova. Vid halv sex hämtade jag upp vagnen till hans sovrum och la honom där i. Efter en halvtimme somnade han och sov sen i två timmar, välbehövligt! Idag är vi hemma och kurerar honom, jag målar och fixar lite samtidigt som han och jag leker titt-ut och kurragömma här hemma :) Med tanke på hur förkyld han är så är han ändå på relativt gott humör och han äter en del också faktiskt. Skönt! Det är underbart väder ute och jag har haft dörren tilll uterummet öppen sen imorse, lika varmt där som inne i huset. Det blir härligt med ett extra rum så framöver ska det renoveras och göras iordning där ute. Idag har jag smygstartat genom att måla stormlyktor och nu ska vi vattna och rensa i krukorna som står där ute. Ha en härlig dag!

Inte sån här vår i trädgården än, men snart..



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback