2011-03-25 | 15:26:12

TGIF!

Thank god it's friday! Och jag är piggare, jippi! Har spenderat dagen på stan, fixat en massa ärenden, hämtat paket och handlat mat. Min nya mobil och våra ringar hämtades ut, skoj :) Vi var också en sväng på bvc angående Alexanders sömn men de tycker bara att vi ska fortsätta så kommer det ordna sig. De menade att separationsfasen som han håller på att gå igenom är en av de tuffaste perioderna för barn och att det är den som spökar mest. Hoppas det stämmer! Om en stund ska jag tillbaka till stan och lämna Alex då jag och Malin ska på afterwork, himla trevligt :) Ha en härlig fredagskväll!

Duktiga killen som äter rån med stor aptit!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback