2011-03-24 | 09:34:53

Jäkla förkylning!!

Nu tänker jag gnälla för sista gången för imorgon tänker jag vakna pigg utan några som helst förkylningssymptom men fasen vad trött jag är på att vara hängig. Har haft ont i halsen i över tre veckors tid och igårkväll fick jag lätt feber ännu en gång. Alex är dunderförkyld och Henke likaså, värdelöst! Färdiggnällt :)

Idag skiner solen igen, underbart! Alex sover en liten stund och vi ska sen ut och gå en liten runda och sen tillbringa en stund ute i trädgården (får väl se hur mycket vi orkar). Sen ska den sista dörren på bottenvåningen målas ännu en gång och eventuellt tar vi en sväng till stan i eftermiddag. Ha en bra dag!

Älsklingen i pappas keps :)




Kommentarer:
tilda

fy vad tjatigt, jagkänner mig också krasslig och som något stort ska bryta ut med det händer lixom inget och inte försvinner det heller!!!! Hoppas ni mår bättre snart. kram

2011-03-24 @ 10:00:29
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback