2011-01-03 | 08:16:09

Tillbaka

När Henke är ledig har vi alltid fullt upp och då hinns det helt enkelt inte med bloggande (nu sover han så då passar jag på att skriva lite). Igår spenderade vi dagen i Kalmar, köpte ett nytt superfint soffbord, en hylla till veden och lite andra grejer. Riktigt fint blev det här hemma (bilder kommer framöver!). Inatt slog Alex alla rekord och efter välling vid 00.30 sov han fram till klockan 7, helt galet. Jag vågar inte hoppas att det ska vara så här ännu efter en natt men det vore verkligen helt fantastiskt. Jag känner mig helt utvilad då jag tidigare inte sovit längre än 3 timmar i sträck sen han föddes. Nu har han traskat iväg baklänges i sin gåstol så det är bara att gå och dra hit honom igen :) Ha en trevlig måndag!

Han har sovit, sex timmar i sträck - helt otroligt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback