2011-01-19 | 08:06:59

Och det fortsätter..

Alex är arg, rastlös och ledsen om vartannat och jag känner mig ungefär likadan. Vi fick gå tidigare från öppna förskolan igår och han har sovit kasst inatt så just nu gör jag vad som helst för att han ska piggna till! Imorgon ska vi på 6-månaders läkarkontroll, får prata med dem då. Nu ligger han på golvet och försöker krypa, det går fortfarande inget vidare så han är arg som attan över det också :) Nu blir det frukost för min del och sen ett stort glas coca-cola, det behövs idag!

Det är tydligen roligare att vara på mässa, nästa vecka är det dags för Göteborg igen..


Kommentarer:
Lina

Lilla plutten!!! Gud vad mkt hår han har fått!! Hoppas allt är fint med er ! Puss o kram

2011-01-19 @ 09:50:10
tilda

Hoppas det blir bättre snart för er alla!

2011-01-19 @ 15:38:52
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback