2011-01-20 | 09:02:31

för mycket gnäll..

Alldeles för mycket gnäll från min sida här just nu men herregud vad slut jag är :/ Natten var katastrofal igen och Alex var vaken hela 15 gånger!! åt gjorde han två gånger och resten av gångerna var han arg, urpigg och ledsen och skulle absolut inte sova. Givetvis startade han inte dagen idag på bra humör heller med tanke på nattsömnen. Sova vägrar han göra så nu river han tidningen i tusen delar medan jag försöker få i mig lite frukost. Snart ska han kläs på och vi ska iväg på läkarkontroll, ska be om nya sömntips för nu är jag desperat. Imorgon kommer mamma och stannar över helgen, skönt med avlastning! Ha en härlig dag!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback