2011-02-25 | 17:04:57

Fas?

Antar att Alex är inne i en fas igen för vi har haft en dag fylld med skrik, gråt och lite skratt däremellan. Hela veckan har varit så här och jag har trott att det berodde på tanden och tidsomställningen men börjar bli mer och mer tveksam till det nu. Han är väldigt tykännig och jag kan aldrig lämna honom själv på golvet, i gåstolen, i soffan eller vagnen utan att han börjar skrika/gråta direkt. Minst sagt kämpigt! Blev ett gnälligt inlägg här igen, ibland blir det så.. Nu har jag lyckats få honom att somna efter en halvtimmes kämpande och snart lär han vakna igen för att äta kvällsmat. Hur som helst så är det hög tid för mig att ta itu med förberedelser inför kvällens middag då vi får besök när som helst. Ha en härlig fredagskväll!

Älsklingen vägrar även att ha på sig overall numera så det får bli fleecetröja och mössa istället när vi går ut, tur att man har en varm åkpåse!


Kommentarer:
Stephan

Är han envis ? var kommer det ifrån ?

2011-02-27 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback