2010-10-27 | 09:59:49

Trött, tröttare, tröttast..

Jag är så fruktansvärt trött. Trodde jag hade vant mig vid lite sömn men de senaste dagarna har det känts som att kroppen säger ifrån ordentligt efter all brist på sömn de senaste månaderna. Alex verkar känna av detta och är grinig, hängig och trött han med men sova tänker han givetvis inte göra :) För min del blir det pyamas och soffhäng hela dagen idag. Alex tränar i babygymmet halvskrikandes men han är i alla fall påklädd :) Ikväll ska vi ha onsdagsmys med god mat och ett glas vin, det förtjänar vi! Ha en skön onsdag!

Åh vad vi älskar den här lilla killen.. Han är värd sömnbristen tio gånger om men ibland får man gnälla lite :)


Kommentarer:
m a j a n - tävling pågår

Klart man får snälla lite, man blir trött av småbarn ;)



Var med i min tävling och vinn en tavla. Varför inte en tavla på din fina son? :)

http://majan.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-tavla-med-ditt-favoritmotiv.html

2010-10-27 @ 10:38:13
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback