2010-10-14 | 09:12:42

Torsdag

Idag är det riktigt höstväder ute och vi sitter nu och äter frukost (eller jag äter och Alex som precis ätit klart sitter nu och tuggar på sin hand, himla spännande måste det vara). Hade en supermysig kväll igår med tjejerna, tack för de fina blommorna! Idag ska jag och Alex ge oss ut i trädgården och plocka löv och bär till våra höstarrangemang som vi ska fixa idag. Älskar hösten då man kan ha tända ljus överallt! Vi ska även gå igenom julpyntet för lite ljusslingor kan man faktiskt plocka fram nu :) Tomtarna har jag lovat Henke och vänta med någon månad till dock :)


Kommentarer:
Lina

Haha jag är precis likadan!! Älskar julpyntet!! Tror min julstjärnor satt uppe till slutet av januari förra året:)

ska nog åka upp o fixa lite ljusslingor jag med!! Hoppas ni får en super bra dag!!

Puss o kram

2010-10-14 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback