2010-10-15 | 16:12:22

Fredagsmys

Kanonväder ute och vi är trots det inne och myser. Jag är helt slut idag efter ännu en orolig natt från Alex sida och han är minst lika trött här. Han har sovit korta stunder hela eftermiddagen och nyss somnade han mitt i maten :) Nu ska jag i alla fall ge mig på att byta handtag på våra köksluckor vilket blir kanonbra. Efter det blir det en dusch och lite fix inför kvällens middag, fläskfilé, kantareller, grädde och färsk pasta = Henkes favoriträtt så han lär bli nöjd. Sen kommer jag förmodligen somna mitt i Idol, precis som Alex :) Ha en härlig fredagskväll!

Nackträningen var jobbig, Alex har vilat istället..



Glad och pigg för en stund :)



Och sen supertrött igen
..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback