2010-12-06 | 09:06:03

Vilken natt!

Alex är förkyld och inatt sov han knappt någonting :( Vaknade 3 gånger innan vi gick och la oss och vid 12 hade han fått för sig att det var dags att vakna. Jag gick upp med honom och gav han mat och vi kämpade för att få han att somna om vilket han gjorde ett par timmar senare. För att sen vakna igen efter 3 och då ville han vara vaken igen. Han fick lite mat igen och sen var det lönlöst att försöka få honom att somna om. Försökte med allt och till slut gick Henke upp med honom vid 5-snåret så att jag skulle få sova ett par timmar innan Henke åkte till jobbet. Nu är vi uppe sen ett bra tag och han har ätit en stor portion med gröt så aptiten är det sm tur väl är inget fel på, snorig är han men jätteglad. Han lär nog vilja sova lite snart hoppas jag, då ska jag med sova :) Idag blir det hemmamys i pyamas för oss hela dagen, tända en brasa ska vi nog klara av :) Ha en bra måndag!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback