2010-12-08 | 09:56:20

Onsdag

Och idag har vi fixardag här hemma. Alex somnade precis så jag ska försöka vara så effektiv det går innan han vaknar. En massa tvätt ska vikas in i garderoberna och jag ska sätta igång med en sats chokladkola på spisen. Natten var okej, han åt vid 11 och vid 5 och däremellan vaknade han till 8 gånger, det kan bli bättre med andra ord :) Men efter andra matningen somnade han faktiskt om, hör och häpna och sov till halv åtta så jag känner mig riktigt utvilad ändå. Allt är ju relativt :) Ha en härlig onsdag!


Kommentarer:
madde

vad jobbigt att inte få sova,vad är det för dumhet han börjat med;)för han har väll soovit bra tidigare,tänder på g kanske?

var ni på öf igår?

kram

2010-12-08 @ 14:35:00
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback