2010-12-20 | 08:53:57

Måndag och julvecka



Vår fina gran när vi tog in den förra veckan, nu ligger det också lite julklappar där under :)

Måndag, julvecka och vi är helt slutkörda här hemma. Alex är förkyld och jag är numera också dunderförkyld. Vi har jobbat hela helgen och inte sovit någonting så idag blir det en återhämtningsdag för mig och Alex i soffan medan Henke sliter på jobbet. Om vår son sover dåligt i vanliga fall så sover han katastrofalt dåligt när han är förkyld (inte så konstigt men det börjar bli slitsamt). I julklapp önskar jag mig en 5,5 månaders Alex som sover 3-4 timmar i stöten för att bara vakna till och sen somna om igen :) Det vore en dröm!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback