2010-12-31 | 09:49:07

Gott nytt år!

Det i vårt liv mest händelserika året någonsin är helt klart 2010. Året började med att jag var precis i början av en graviditet och mådde fruktansvärt illa, länge, länge, länge. I januari tog jag samtidigt min lärarexamen efter många års studier, oerhört efterlängtat! I mars fyllde Henke sen 30 år vilket firades ordentligt på flera vis. I slutet av månaden åkte vi till New York och lillen i magen hängde givetvis med :) Månaderna gick och i juni skrev vi på köpekontraktet för vårt första hus som vi flyttade in i under september månad. Under sommaren hände dock den största händelsen under året som har förändrat vårt liv för alltid, vår älskade Alexander föddes den 15 juli i rekordvärmen som då rådde. Hösten har varit hektisk, fantastisk, jobbig, underbar och utmattande på många vis men är trots det den bästa perioden hittills i vårt liv och vi är så lyckliga över vår fantastiska lilla kille. 2011 kan aldrig toppa det här året men vi ser fram emot det med stor tillförsikt. Alex ska lära sig gå, lära sig prata, vi åker till Thailand i februari och mycket, mycket mer lär hända. Gott nytt år!



Kommentarer:
Åsa

Visst kommer 2010 bli ett svår slaget år =) de krävs rätt mycket för att toppa detta år.

Hoppas ni får en fin fin kväll och gott nytt år önskar jag och tvilligarna

2010-12-31 @ 12:42:06
URL: http://mittlivsomtvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback