2010-12-02 | 08:52:50

Godmorgon!



Vi är hyfsat pigga här trots en galen natt. Igår bestämde vi att Alex skulle sova i sitt egna rum och det gjorde han. Vaknade ett par gånger men somnade snabbt om, men vid halv 4 bestämde han sig för att det var morgon. Han var urpigg och låg och blandade skrik med skratt. Inget hjälpte och jag gav honom lite mat, lika pigg var han trots det och efter 1,5 timme lät jag honom ligga vaken i sin säng och gick och la mig. Och då somnade han om!! Tio i åtta vaknade jag av mig själv och väckte Henke som var försenad, vi kikade in till Alex som låg vaken i sin säng och log mot oss, den galna ungen lät oss tydligen sova lite extra trots att han var vaken :) Nu har han ätit gröt och jag ska äta frukost, sen har vi massor att styra med idag!

Kommentarer:
madde

verkar ju ändå funka bra att sova i eget rum då ju:)

2010-12-02 @ 08:59:44
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback