2010-08-20 | 21:38:02

Fredagsmys

Ikväll har vi fredagsmys med kantareller, fläskfilé, pasta och lite rödvin. Alexander har varit vaken nästan hela dagen och verkar nu vara hungrig igen så vi hoppas på lite sömn inatt. Kanske, kanske :) Tidigare idag har vi besökt elbolaget och skrivit avtal för huset och sen varit på banken och diskuterat låneupplägg. Känns konstigt att inte börja jobba nu igen när Henke börjar imorgon så jag får se till och sysselsätta mig och Alex så mycket det bara går framöver :) Morgondagen tänker vi dock spendera i sängen, vila och sömn längtar jag efter mer än något annat och förhoppningsvis Alex med. Ha en härlig helg!


Kommentarer:
Lina

Ni är såå himla fiiina!! Vet inte om jag har sagt det förrut men han är världens sötaste bebis:)



Hoppas ni får sova i natt!!

Puss o kram

2010-08-20 @ 23:19:09
Emilie

Hoppas ni får en fin helg själva Malin! Jag och Carl följer din blogg och tycker det är lika sött varje gång med dem små fina bilderna =)

Jag hoppas vi kan ses snart =)



PussKram från Oss! =)

2010-08-21 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback