2010-08-23 | 16:33:23

Första "riktiga" hemmadagen

Idag är Henke tillbaks på jobbet och Alex och jag har börjat vår hemmatillvaro på riktigt. Alexander hade en pigg natt  och har varit vaken sen femtiden imorse och har hittills idag sovit ca 20 minuter så jag tippar på att det blir en trött eftermiddag/kväll för hans del. Just nu sover han superlite överlag men det kommer säkert att ändras framöver. Under vår vakna förmiddag har vi hunnit med att testa lite leksaker :)



Saker som att borsta tänderna hann jag med att göra vid ett-tiden och frukosten fick bli en lunch istället, börjar inse vad det innebär att vara mammaledig :) Nu somnade Alex här så jag ska passa på att göra detsamma :) Ha en skön måndag! Kram från oss

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback